Bezorgen

Wij versturen uw bestelling via PostNL. Bent u niet thuis als de postbode uw bestelling komt bezorgen? Dan stopt de postbode een notitie in uw brievenbus. Hierop staat wat u kunt doen. U kunt zelf het pakket afhalen een ander afleveradres doorgeven, de aflevering opnieuw inplannen of het pakket aan ons retourneren Als het niet mogelijk is om het pakket bij u af te leveren (omdat u bijvoorbeeld niet thuis bent), dan wordt het pakket naar ons teruggestuurd. De kosten hiervoor (à € 6,50) worden bij u in rekening gebracht. Deze kosten zijn voor het verwerken van de retourzending en de administratieve afhandeling. Als uw pakket weer bij ons terug is, zal (het betreffende gedeelte van) uw bestelling worden geannuleerd.

Wilt u uw bestelling liever ophalen?

U kunt uw online bestelling ook ophalen in de winkel. Veel mensen doen dit omdat u in de winkel altijd verzekerd bent van persoonlijke service. Zo kunt u uw bestelling ook nog passen en u laten adviseren door een van onze medewerksters. 

Op de afrekenpagina laat u ons weten dat u uw bestelling op wilt halen. Onder het kopje "Verzendmethode" selecteert u de winkel naar keuze. Eventueel kunt u ook gebruik maken van de betaalmethode "Betalen bij ophalen".